Friday 31 December 2010

"HAPPY CUNT"

 
Posted by Picasa

Så blev det atter årets aller, aller, ALLER sidste dag! Altså, dvs. ikke dette års sidste dag igen, men sidste dagen på et år. Og så skal der skåles og bides i krandsekage og undviges flyvende fyrværkerier. Og sniffes bordbombekrudt. En personlig favorit.
Ovenover ses årets julegave-idé, der landede i skødet på min fætter Kasper juleaften. Den fremkaldte gudskelov den klukkende latter, jeg sådan havde håbet på at høre min nisseven.
For næææsten et år siden oprettede jeg denne blog, ja, tiden har godt nok travlt. Det er tid til status og status er at bloggen har 15 subscribers, som jeg elsker, og ca. fyrre emner postet af mig. Der kan sagtens komme mere af det hele, så længe leve bloggen og det nye spænde år, som vi skal tage godt imod imorgen.
Godnat og go' f****!